Společnost Novo Nordisk je držitelem

certifikát HUMANE EMPLOYER

 

 

 

 

 

Plně si uvědomuje, že naše úspěchy jsou v přímé souvislosti s profesionalitou, odborností i osobním přístupem našich zaměstnanců.

 

Spokojenost našich zaměstnanců je tak pro nás klíčová, a proto považujeme, mimo jiné, rovnováhu mezi prací a osobním a rodinným životem (work-life balance) za jeden z důležitých aspektů naší společenské odpovědnosti.

Dnešní zrychlená doba na nás na všechny klade vysoké nároky, musíme se umět rychle učit, zorientovat, adaptovat, rozhodovat, a pokud máme jako zaměstnavatel možnost udělat něco navíc, nabídnout např. službu, kde by se mohli naši zaměstnanci dále inspirovat, nechat si poradit, nebo si odlehčit od nejrůznějších problémů, velice rádi tuto možnost pro naše zaměstnance zajistíme.

 

Naše společnost se proto rozhodla všem svým zaměstnancům poskytnout možnost využívat zcela diskrétní, komplexní asistenční službu ELA–Employee Life Assistant.

 

Naši zaměstnanci, včetně jejich rodinných příslušníků, se tak mohou kdykoli (7 dní v týdnu, 24 hodin denně) na tuto asistenční službu obrátit s žádostí o odbornou pomoc v oblasti psychologie, práva a mediace a finančního koučinku, neboť pomoc občas potřebuje každý jeden z nás.

awards humane employer